.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري سارق مسلح توسط پليس راه گيلان

فرمانده پليس راه گيلان گفت: تيم گشت پليس راه گيلان به هنگام كنترل ترافيك، يك سارق مسلح را غافلگير و دستگير كرد.

غلامرضاي سيري با اشاره به دستگيري متهم مذكور افزود: در ساعت 11 شب گذشته تيم گشت پليس راه رشت ـ قزوين حين انجام وظيفه و كنترل ترافيك محور امامزاده هاشم به سراوان به يك دستگاه سمند كه دو سرنشين داشت و در گوشه‌اي از راه متوقف بود، مشكوك شده و براي بررسي بيشتر افسر گشت پليس راه از راننده درخواست مدارك كرد.
وي ادامه داد: راننده با مشاهده ماموران از آنان كمك خواست و بلافاصله از خودرو خارج شد كه ماموران به رفتار مشكوك و غيرمتعارف سرنشين خودرو مشكوك شدند.
سيري با تشريح غافلگيرانه پليس در دستگيري سارق اظهار داشت: پليس در يك اقدام غافلگيرانه سرنشين خودرو كه قصد داشت اسلحه خود را در زير لباس جاسازي كند، خارج و وي را خلع سلاح كرد.
وي اضافه كرد: پس از انتقال مرد مسلح و راننده سواري سمند به پاسگاه انتظامي سراوان، راننده اظهار داشت كه در ميدان مصلاي رشت مردي با دست‌هاي باندپيچي شده به او مراجعه كرده و با پيشنهاد كرايه دربستي درخواست رفتن به امامزاده هاشم را داشت كه با توجه به وضعيت ظاهري اين فرد، درخواست او را پذيرفت.
فرمانده پليس راه گيلان گفت: همچنين راننده بين راه به رفتارهاي سرنشين خود مشكوك شده و به درخواست او اطراف جنگل سراوان توقف كرده بود كه متوجه حضور پليس شد.
سيري تلاش و هوشياري ماموران پليس راه را سبب نجات راننده از خطر حتمي كه توسط سارق مسلح او را تهديد مي‌كرد دانست و تاكيد كرد: رانندگان به‌ويژه رانندگان سواري‌هاي كرايه بايد مراقب افراد سابقه‌دار و سودجو باشند و هرگز به طمع دريافت كرايه بيشتر كه ترفند اينگونه افراد است، در دام آنها گرفتار نشوند و جان و مال خود را به خطر نيندازند.
وي همچنين از رد رشوه يك ميليون ريالي و كشف مشروبات الكلي توسط پليس راه تالش ـ صومعه‌سرا خبر داد و اظهار داشت: تيم گشت اين پاسگاه حين كنترل ترافيك به يك دستگاه وانت نيسان به دليل ارتكاب سرعت غيرمجاز دستور ايست داد اما راننده بي‌توجه اقدام به فرار كرد.
فرمانده پليس راه گيلان تصريح كرد: سرانجام در يك تعقيب و گريز تقريباً طولاني، خودرو متوقف و به پاركينگ پاسگاه پليس راه مذكور منتقل شد و در حين انتقال خودرو راننده به مامور همراه خود مبلغ يك ميليون ريال براي فرار از دست قانون پيشنهاد رشوه كرد كه مامور وظيفه‌شناس پليس راه پس از دريافت و صورتجلسه مبلغ رشوه، گزارش اين اقدام را به اطلاع فرمانده پاسگاه رساند.
به گفته سيري در بازديد خودروي نيسان حدود 200 بطري مشروبات الكلي كشف شد كه به همراه خودرو و راننده به كلانتري انتظامي شهرستان تالش براي سير مراحل قانوني تحويل داده شدند.
وي با اشاره به تلاش بي‌وقفه نيروهاي پليس راه گيلان در كنترل جاده‌هاي استان خاطرنشان كرد: به دليل همين تلاش‌ها، پليس راه گيلان امسال رتبه دوم كاهش تلفات جاده‌اي كشور را به خود اختصاص داد.
فرمانده پليس راه گيلان اظهار داشت: 36 درصد كاهش كشته‌هاي ناشي از حوادث ترافيكي جاده‌اي استان طي ايام نوروز سبب شده تا پليس راه گيلان رتبه دوم را كسب كند.
سيري با بيان اينكه اين موفقيت حاصل تلاش و پشتكار كاركنان پليس راه استان است، افزود: پليس راه گيلان در تمام روزهاي نوروز امسال مقررات را دقيق اجرا كرده و حضوري فعال داشتند.
وي همكاري و رعايت مقررات توسط مردم و مسافران نوروزي را يكي از دلايل مهم كاهش كشته‌ها و انضباط ترافيكي حاكم بر جاده‌هاي استان ناميد و تصريح كرد: مردم نشان دادند هر زمان قانون به درستي اجرا شود نتيجه آن بسيار رضايت‌بخش خواهد بود.
فرمانده پليس راه گيلان همچنين برگزاري مراسم تقدير از فرمانده پليس راه گيلان توسط سردار مؤمني رئيس پليس راهور ناجا و دريافت لوح سپاس را حاصل تلاش مجموعه پليس راه استان عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.